----- Diskusjonsforum -----
Norskproduserte totaktsmopeder og motorsykler :  Diskusjonsforum for Norsk Tempoklubb The fastest message board... ever.
Dette er et generelt diskusjonsforum for alle som er interessert i Tempo og andre norskproduserte totaktere. Alle kan postere og svare på innlegg. Dersom du registrerer deg kan du i tillegg redigere egne innlegg i ettertid. Trykk på logg inn for å registrere deg. Husk kjørereglene for forumet !  
Corvette trim
Lagt inn av: Nils ()
Dato: June 07, 2011 05:27PM

Er det noen som har prøvd 3,5hk trimmsett fra sverige. Er det noe særlig mere drag enn våre 2,5hk.

Re: Corvette trim
Lagt inn av: henning ()
Dato: June 07, 2011 09:40PM

Har nettopp montert 3,5 hk. kan ikke si at det er noe større forsjell. skal man trimme så blir det nok comet.

Lagt inn av: Kåre Wetten ()
Dato: June 07, 2011 10:43PM

3,5 fra Sverige er vel en stor bløff!

Vennlig hilsen Kåre Wetten.

Lagt inn av: reven ()
Dato: June 08, 2011 10:06PM

Ja, 3,5 svenske HK er rene ´mellan - ölen´ i forhold til norskeye rolling smiley

Dato: June 09, 2011 12:36PM

JaJa, får vel holde meg til vanlig norsk pils da, men kunne vært artig med en liten "skarp" en i motbakka.

Lagt inn av: Kåre Wetten ()
Dato: June 09, 2011 02:20PM

Hva hjelper det med en liten "skarp" en i motbakkene når det lille skarpe svenske sylinderen ikke er bedre enn den litt daffe originale!tongue sticking out smiley

Vennlig hilsen Kåre Wetten.

Dato: June 09, 2011 10:05PM

Nei, må nok ha noe som er litt skarpere enn svensk mellan-øl, eye rolling smiley Nei,Tenker jeg kjører originalt jeg, det er trygt og pålitelig.

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.
This forum powered by Phorum.